Thursday, September 13, 2012

Balık Partisi.




Bugün maaile teyzemde toplaştık. Taceddin abimi yarın Viyana'ya uğurluyoruz. Hem o sebepten hemde ne zamandır balık partisi vermediğimizden güzelli bir toplaşma oldu. Sabah yatağıma yapışmış, kitabıma gömülmüş ve bütün gün oradan kalkmamaya niyetliydim amma ve lakin "anne" denen mahlukat aklına koyduğu şeyi yapana kadar durmaksızın "annecim hatırım için" diyebiliyor. Bütün sabahımı "annecim hatırım için gel" cümlesini duyarak geçirmek istemediğimden "ALIN LAN CANIMI YAŞAMAK BU DEĞİL" diye söylene söylene kalkıp hazırlandım. (İki pantolon denedim ikisi de bol geldi, o sebepten böyle bir mutluluk böyle bir "şekitap şekerim" modundaydım ki sormayın.) Taceddin abinin kafasında bi yerde gizli bir Ratatouille olduğuna inanıyorum. Lezzetsiz olan bir yemeğiyle karşılaşmadım. Nitekim ilk defa tattığım balık çorbası da dahil her şey mükemmeldi. Tis is it bebeyim. Seni ailenin aşçısı ilan ediyorum. 






(Annemden sonra) 






"İçinde bi ben yokum yemem la ben bunu" dediğim çorbaya bkz: 


























Ama içtim bitirdim yani. Anbılivibıl.

Sonra bugün birde ilk kez, çiğ haliyle adeta bir "soktu mu öldürür bu hayvan" görünümlü bir böceğimsi balık olan karides yedim ve onu da beğendim. Anbılivibıl vol2.
































Denizden babam çıksa kızartır yerim. Yada kızartmam taci abiye kızarttırırım ki lezzetli bi baba olsun.

Günün en güzel kısmı; yemek bitip eskiden ailenin çocukları olan artık ailenin gençleri diye adlandırılan beş kişilik topluluğun arka odada oynadığı tabuydu sanırsam. Kız kardeşim tabu oynamadı elini ayağını oynattı resmen. Kız tüm benliğiyle kendini oyuna verdi. Bi ara "aha çıktı kolu" diye bile düşündüm. 















Ne zamandır atmadığım kahkahayı sevgili kuzenim Ömer sayesinde yeri yumruklaya yumruklaya attım. Yaptığı taklitle ortamdaki herkeşi kahkaha boğan ÖTK (21) sayesinde artık kahkaha denince akla "Cem Yılmaz" gelmeyecek. En azından bizim için. Hatta ablam gülerken bi ara yere yatıp, yanında oturan kız kardeşimi tekmeledi. Bende aşağı komşuların hakkına girecekcesine yeri yumrukladım ki helallik isteme kısmını Ömeriko'ya bırakıyorum. Güldürmeseydi.

Şu saniye ablam yanıma gelip elindeki bardaktan su alıp hayvanca gargara yaptığı için tüm dikkatim dağıldı. Güzel Allah'ım kız kardeşim ve ablamı başka bir aileye transfer etmenin bir yolu yok mu? 












No comments:

Post a Comment